Fingo

Ayat Pickup Line Untuk Perempuan Cair

Kongsikan Sekarang

Ayat Pickup Line Untuk Perempuan Cair

 Pickup Line Untuk Perempuan Cair

Berikut Merupakan Perkongsian Ayat Pickup Line untu Perempuan  cari oleh itu sila ambil pickup line untuk memikat hati c dia.

1. Kita nak kemana ni?
Nak ke hati awak

2. “Alamak!!! Habisss…hilang… ni mesti Awk yg ambikkan?”. “Ambik apa?”.
“Awk dah ambik hati sayaa!”

3. “Awak ni kan, Nak Tau tak nak tau tak apa beza awak dengan banduan”
Tak, Apa?
“Banduan terperangkap dalam penjara, tapi awak terperangkap dalam hati saya” 😉

4. Awak cuci muka pakai gula eh?
Sebab muka awak nampak manis sangat buat saya.

5. “Saya penat laa..”
“asal..?Awak bru balik dri workout ka..?”
“tak de laa..tpi Saya penat sangat..”
“Awak buat ape yg penat sgt tuu..”
“Saya penat kejar hati Awak…hahaha”

6. “Awak tak penat ke? ”
Tak la…Kenapa?
“Sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dalam kepala saya”.

7. Boleh tak saya nak ambik gambar awak? nak tunjuk bukti kat kawan yang bidadari syurga memang wujud.

8. Awak kayuh basikal pelahan²
Nanti awak pelahan² masok dalam hati saye

9. Mintak maaf cik..boleh saya pinjam telefon cik kejap? Mak saya pesan, kalau saya dah jatuh cinta, telefon dia cepat-cepat.

Kalau nak bagi nampak power sikit, cuba usha awek guna ayat dalam bahasa inggeris.

10. Hi, my name is yours. So, i’m yours.

11. Remember me? I am Joe? Joe who? Joedoh awak.

12. Are you a Malay? Cause you make my air liur malaylay.

13. Girl is your name Wana? Cause i dont wana lose you.

14. Is your name Aida? Coz Aida lama minat you.

15. Excuse me..Awak ni architect ke? Pandai awak bina istana cinta dalam hati sy..

16. Dialog
Lelaki: Aku mahu bilang terima kasih sama kamu.
Perempuan: Kenapa, bang?
Lelaki: Gara-gara kamu ngajarin aku. Kelmarin result aku dapat 9.
Perempuan: Dalam mata pelajaran apa?
Lelaki: Mata pelajaran… ‘Mencintai kamu!’

17. Dialog
Perempuan: Tahu tak, aku sampai sekarang masih belum bisa membaca.
Lelaki: Aduh, kesian sekali kamu. Baca apa?
Perempuan: Baca isi hati kamu…

18. Dialog
Perempuan: Pilih yang kiri atau yang kanan? (sambil tunjukkan kedua-dua belah tangan yang digenggam)
Lelaki: Hmm… kanan.
Perempuan: Kenapa tak pilih dua-dua saja, ini juga milik kamu kan (sambil tunjukkan tangan belah kiri)

19. Dialog
Perempuan: Kamu lebih suka mocha atau kopi?
Lelaki: Wah… dua-duanya saya suka ni. Hmm… Aku pilih kopi aja.
Perempuan: Kopi?
Lelaki: Kupinang (sebut ‘kopinang’) kau dengan Bismillah!

20. Dialog
Lelaki: Aku takut…
Perempuan: Takut apa?
Lelaki: Aku takut kehilangan kamu!

21. Dialog
Lelaki: Mulai sekarang aku tak mahu main wayang lagi
Perempuan: Jadi, sekarang mahu jadi apa?
Lelaki: Aku mahu jadi petani aja
Perempuan: Kenapa mahu jadi petani?
Lelaki: Supaya setiap saat aku bisa menanam cinta di hati kamu!

22. “Ape beza awak dengan HABUK?”
“Erk? X tau.”
“Habuk melekat di mata sy tp awak melekat di hati saya”
‪#‎PickupLine‬

23. “Awak tahu tak organ paling penting
utk saya?” “Apa?” “Hati” “Sebab
apa?” “Sebab ada awak disitu”
‪#‎pickupline‬

24. Pantun Empat Kerat
Kelmarin hari Selasa,
Aku membeli kelana,
Kata orang kamu itu biasa,
Tapi buat aku kamu itu sempurna!

25. “Jauh temenung…awk tenung apa tu?”
“Sy tenung ms dpn kita…😍”
chia..chia..chiaa..

27. Cadbury dah halal, kita bila lagi?’ ‪#‎pickupline‬ lol

28. “Walau pun saya ade duit rm 100 yg da ronyok, tp sy xkn ronyok kan hati awak”

29. ” kalau tukang kayu memahat corak dan ukiran pada kayu… i memahat nama dan wajah u pada hati i.. ”

30. Assalamualaikum.Selamat Pagi
“Nak Minum Air Apa?”
“Air Love u Sayang”

31. “keep straight Don’t belok-belok”
kenapa Dont Belok-Belok
“Sebab saya nak straight ke hati awak”
Cia cia cia

32. “Nama awak airil ye”
Tak lah, Kenapa?
“Sebab i rilly rilly love you”
🙂

33. “Awak ni kan, Nak Tau tak nak tau tak apa beza peti ais dengan awak”
Apa?
“Peti Ais sejukkan air, tapi awak sejukkan hati saya” 😉

34. “Nama awak Siapa?”
Nama Saya Raihana
“Oh Saya ada tugas untuk awak”
Apa?
“Tugas awak adalah untuk jaga hati saya” 🙂

35. ” Awakkkk Tolongggg!!!! ”
Kenapa Wak?
“Saya dah jatuh, Terjatuh dalam hati awak”

36. “Start daripada hari ini I nak jadi petani”.
“Kenapa nak jadi petani?”
“Supaya setiap saat I boleh menanam cinta di hati U”.
Chia chia chia!

37. “Awak lebih suka milo atau kopi?
“Hmm.. saya pilih kopi”.
“Kopi?”
“Ya kopi. Kopi nang (ku pinang) kau dengan Bismillah”.
Chia chia chia!

38. “Pilih kiri atau yang kanan?” (sambil tunjukkan kedua-dua belah tangan yang digenggam)
“Hmm.. kanan”.
“Kenapa tak pilih dua-duanya, sebab ini juga kan milik awak”.
Chia chia chia!

39. “Tahu tak, sampai sekarang I masih tak boleh membaca.
“Baca apa?”
“Baca isi hati U”.
Chia chia chia!

40. “Boleh tak saya nak ambik gambar awak?”
“Buat pe?”
“Nak tunjuk bukti kat kawan yang bidadari syurga sebenarnya memang wujud”.
Chia chia chia!

41. “Awak tak penat ke?”
“Kenapa?”
“Sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dalam kepala saya”.
Chia chia chia!

42. “Merah ni air tembikai ke?”
“Ye. Merah ni tembikai, yang ni air tebu”
“Mcm tu, bagi saya air tebu satu. Ikat tepi ye”
“Kenapa nak ikat tepi kalau dah boleh ikatan yang sah?”
Chia chia chia!

43. “Awak selalu pergi kedai mamak?”
“Tak juga. Kenape?”
“Sebab I dah teh tarik (tertarik) kat U”.
Chia chia chia!

44. “Awak Aidah kan?”
“Bukanlah. Saya Siti. Kenape?”
“Sebab Ai dah (I dah) lama minat kat you”.
Chia chia chia!

45. “Tumpang tanya,
I baru lagi kat sini.
Boleh tak bagi direction jalan nak pergi hati U?”
Chia chia chia!

Ayat Pickup Line Untuk Perempuan Cair

“Awak nak tahu apa beza saya dengan rumah ni?”
“Apa dia?”
“Bezanya rumah ni boleh lindung awak dari hujan panas dan saya pula boleh lindung awak dari
sunyi dan sepi.”

“Tinggi betul KLCC tu! Tapi tetap tak boleh lawan dengan ketinggian saya.”
“Maksud awak?”
“Setinggi manapun KLCC tetap tak boleh bergerak tapi tingginya saya boleh jalan sebelah awak.”

“Patutlah ramai orang tak suka kat tempat ni.”
“Eh kenapa pula tak suka?”
“Sebabnya kat sini tiada sebarang perempuan lain yang boleh setanding dengan kecantikan awak”

“Saya tak sihatlah awak.”
“Awak sakit kat mana?”
“Saya sakit kat hati sebab dah terkena panahan cinta dari awak.”

“Hmmm… Awak dan bunga ni sangat jauh berbeza!”
“Kenapa?”
“Sebab bunga ni tiba masa akan layu tapi awak akan tetap kembang dalam hati saya”

“Nak tahu kenapa daun pisang tu lebar?”
“Kenapa?”
“Supaya bila hujan bolehlah kita jadikan payung untuk jalan bersama”

“Saya betul-betul tak sangka! Sangat-sangat tak sangka!”
“Eh tak sangka apa pulak ni?”
“Saya betul-betul tak sangka awak secantik ni!!!” (sambil renung tepat ke wajahnya)

“Jom!!”
“Nak ke mana?”
“Jom jumpa tok kadi… saya dah tak sabar nak kahwin dengan awak.”

“Awak boleh janji satu perkara dengan saya tak?”
“Awak nak saya janji apa?”
“Awak janji yang awak tak akan pandang orang lain selain saya.”

“Esok saya nak pergi jauh…. saya dah nekad! Saya nak pergi juga ke sana.”
“Awak nak pergi mana?”

“Saya nak pergi jauhhhh ke dalam dasar hati awak dan tak nak keluar lagi sampai bila-bila.”

Awak nak tahu apa samanya awak dengan madu?”
“Apa dia?”
“Awak dan madu sama-sama manisssss….”
“Awak tahu apa beza awak dengan gula?”
“Tak tahu…”
“Gula dapat maniskan kopi yang pahit, awak dapat maniskan hati saya yang tawar.”

“Saya takutlah nak jumpa doktor tu..”
“Janganlah takut… saya kan ada…”
“Sebab awak adalah saya jadi makin takut. Saya takut nanti doktor tu jatuh hati kat awak yang cantik

Terima Kasih Kerana Telah Membaca Habis Ayat Pickup Line Untuk Perempuan Cair ini semoga anda berjaya menawan hati awek anda.

 

Sumber Rujukan Ayat Pickup Line 1,

Sumber Rujukan Ayat Pickup Line 2

Baca juga :

Ayat Pickup Line Untuk Lelaki Cair

Ayat-Ayat Pujuk Perempuan Merajuk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fingo